Campanii de informare preventivă

Campania Ziua Informării Preventive - Marți 13

Campania Ziua Informării Preventive - Marți 13

  • Anul Inițierii: 2011
  • Partener instituțional: E-On România
  • Obiectivul de bază al campaniei: conştientizarea cetăţenilor asupra pericolelor la care se pot expune în cazul nerespectării măsurilor şi regulilor de comportare specifice tipurilor de situaţii de urgenţă
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: Spoturi video, flyere, stickere, afișe
  • Site: www.facebook.com/informarepreventiva

Campania F.O.C. - Flăcările Omoară Copii

Campania F.O.C. - Flăcările Omoară Copii

  • Anul Inițierii: 2012
  • Partener instituțional: E-On România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii la locuinţe și implicit al victimelor din rândul copiilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: reprezentanţii legali ai copiilor: părinţi, bunici, asistenţi sociali etc.
  • Materiale suport: Spot video, spot audio, flyere, afișe, stickere și cutii de chibrituri personalizate

Campania RISC. Proiectul I – Renunță! Improvizațiile sunt Catastrofale

Campania RISC. Proiectul I – Renunță! Improvizațiile sunt Catastrofale

  • Anul Inițierii: 2013
  • Partener instituțional: E-On România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii și explozii generate de improvizații la instalațiile electrice și de gaze naturale la locuinţele cetățenilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 1 spot video, 5 spoturi audio, flyere, afișe, stickere
  • Site: https://www.risc.info.ro

Campania RISC. Proiectul II – Siguranța nu este un joc de noroc

Campania RISC. Proiectul II – Siguranța nu este un joc de noroc

  • Anul Inițierii: 2014
  • Partener instituțional: E-On România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii generate de coșurile de fum la locuinţele cetățenilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: Spot video, 4 spoturi audio, flyere, afișe, stickere
  • Site: https://www.risc.info.ro

Campania RISC. Proiectul III – Siguranța nu este un joc de noroc

Campania RISC. Proiectul III – Siguranța nu este un joc de noroc

  • Anul Inițierii: 2015
  • Partener instituțional: E-On România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii generate de improvizații și de suprasolicitarea instalațiilor electrice la locuinţele cetățenilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: Spot video, 2 spoturi animate, spoturi audio, flyere, afișe
  • Site: https://www.risc.info.ro

1 – 5 of 11