Campanii de informare preventivă
Campania Ziua Informării Preventive - Marți 13
- Anul Inițierii: 2011
- Partener instituțional: E-On România
- Obiectivul de bază al campaniei: conştientizarea cetăţenilor asupra pericolelor la care se pot expune în cazul nerespectării măsurilor şi regulilor de comportare specifice tipurilor de situaţii de urgenţă
- Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
- Materiale suport: Spoturi video, flyere, stickere, afișe
- Site: www.facebook.com/informarepreventiva
Campania F.O.C. - Flăcările Omoară Copii
- Anul Inițierii: 2012
- Partener instituțional: E-On România
- Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii la locuinţe și implicit al victimelor din rândul copiilor
- Grupul țintă al acțiunilor: reprezentanţii legali ai copiilor: părinţi, bunici, asistenţi sociali etc.
- Materiale suport: Spot video, spot audio, flyere, afișe, stickere și cutii de chibrituri personalizate
Campania RISC. Proiectul I – Renunță! Improvizațiile sunt Catastrofale
- Anul Inițierii: 2013
- Partener instituțional: E-On România
- Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii și explozii generate de improvizații la instalațiile electrice și de gaze naturale la locuinţele cetățenilor
- Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
- Materiale suport: 1 spot video, 5 spoturi audio, flyere, afișe, stickere
- Site: https://www.risc.info.ro
Campania RISC. Proiectul II – Siguranța nu este un joc de noroc
- Anul Inițierii: 2014
- Partener instituțional: E-On România
- Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii generate de coșurile de fum la locuinţele cetățenilor
- Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
- Materiale suport: Spot video, 4 spoturi audio, flyere, afișe, stickere
- Site: https://www.risc.info.ro
Campania RISC. Proiectul III – Siguranța nu este un joc de noroc
- Anul Inițierii: 2015
- Partener instituțional: E-On România
- Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii generate de improvizații și de suprasolicitarea instalațiilor electrice la locuinţele cetățenilor
- Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
- Materiale suport: Spot video, 2 spoturi animate, spoturi audio, flyere, afișe
- Site: https://www.risc.info.ro
1 – 5 of 11